Sjukstugan.... ännu en gång!

Sen i lördags så har gossen haft en temp på 40,2!
den sjönk ner till 39,9 för att sedan stiga igen.
Natten som var så hade Tino garanterat en klocka som han ställde i smyg, tro mig.
Var 4:e timme så vaknade han och bara gallskrek!
Upp och ta en temp, ge en ny supp och sedan dricka en festis.
Exakt så såg vår natt ut.
Runt 01-tiden så tröttnade jag på att springa in till hans rum, så jag bestämde mig för att dra med mig hans säng in till oss.
Dock blev jag chockad efter halva vägen och bara spotta ur mig en massa fula ord.
Inte kunde jag komma ihåg att sängen var så nedrans tung och otymplig!
nåja, vad trodde jag egentligen..
.
Dagen har sakta rullat på med en gnällig lite gosse
Inte stor i maten men det glädjer mig att han dricker rätt så bra i alla fall.
Nu så ska jag sätta mig i soffan med gossen och självklart kolla på fotbollen!
Fotbollen är väl ändå ett måste, eller?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback