Sover så gott

Efter många om och men och allt för många timmar sen läggdags så lyckades sambon få Tino till att somna.
Man känner sig så hjälplös när inget duger och han ser bara tröttare och tröttare ut för varje minut som går! Förstår inte hur de små kan tacka nej till sömn i sånna lägen och i stället vilja leka...

Men man får inte glömma att skenet kan bedra! Tro det eller ej, men jag har allt gjort mig redo för att få stiga upp några gånger även denna natt..



SV: jag har haft en helt okej dag :)

2012-06-12 // 21:11:34

Sv; Blir ju av med gipset i slutet av juli så hinner bada lite :) Men kommer vara så svag att jag måste ju hoppa på kryckor efter. Men jag hoppas det blir bra :)

2012-06-12 // 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback