-

Finns ingen ork och inga ord på lagret idag inte!
Vad är nu detta?
Både igår och idag är jag tröttare än tröttast. Tro nog att allt börjar ta ut sin rätt helt enkelt.
Har i alla fall spenderat dessa dagar i skolan, med gossen min och även med mina läroböcker..
Tyvärr sitter ag fast på samma uppgift som jag gjorde för några timmar sedan också.
Orken är helt bort blåst!
Nåja, ska inte sitta här och klaga. Ska ta tag i boken "Skamfläck" och försöka läsa lite innan jag däckar i min underbara säng!


HEJHEJ!



Jag vet inte om du läser min blogg..

Men jag har i alla fall tänkt börja blogga mer igen och som kompensation till ett kasst bloggande har jag lagt upp en tävling där ni kan vinna ett par Ray-Ban Clubmaster-solglasögon.



Så kika gärna in i min blogg och var mer än gärna med i tävlingen!



Ha det bra!

Kram // Lina Holgersson

2012-03-16 // 11:52:42

Sv; Tack :) Just nu så jobbar jag med timlön på ett värdshus, men tror jag inte kommer få jobba där något mera eftersom jag inte kunde jobba igår :/

2012-03-16 // 15:08:06

Tävlingstips - vinn valfritt smycke till ett värde av max 200 kronor!!

2012-03-16 // 17:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback