2 Hela år..

Jag och Sebbe firar två år tillsammans i dag!
Och 6 månader som förlovade.
Herregud vad tiden bara springer iväg och jag kan lova att jag är lika hopplöst förälskad som jag var för 2 år sedan.
När vi blev tillsammans så kunde nog ingen gissa vad vi skulle gå igenom tillsammans.
Inte heller vi själva.
Vilken resa dessa två år har varit, vi har gått igenom mycket gott men även mycket ont.
Men dessa år är bara början, början på Vår långa resa!
Jag har då väldens bästa sambo och Tino har väldens bästa pappa!
.
Jag hoppas på många fler år tillsammans med dig.
Jag älskar dig, VI älskar dig pappa Sebbe ♥


» Line

Grattis fina ni!

2012-03-13 // 14:47:13

Grattis till er och all lycka!

2012-03-13 // 15:19:25
» Simon

Grattis =)

2012-03-13 // 15:24:45

vill du få fler läsare på din blogg ?

va då gärna med i våran dagens blogg :)

http://wejustsmile.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-12.html#comment

2012-03-13 // 15:48:09

Grattis :)

Haha ja men de är ju typ bara skog och berg då .

Huset är ute på min blogg nu . bor ni i hus eller lägenhet ?

Kramar

2012-03-13 // 19:29:29

Grattis!! då hade ni inte heller vart tillsammans så länge när tino blev till va?;) daniel o jag hade träffats i två månader haha de va inte så planerat men välkommet haha;)

jag var me orolig att hon skulle komma efter men det har jag inte upplevt-hon gick lite senare än en del andra, hon gick när hon var typ 13 månader och några dar men det visade sig i talet sen istället då hon koncentrerat sig på det istället och pratar extremt bra och har gjort ganska länge=)

2012-03-13 // 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback