Barnvagnsdjugel...

Jag och Sebbe är inne på att köpa en ny vagn till gossen.
Något liknande en sulkyvagn, dock ingen paraplyvagn.
Vi är ute efter en lite lättare och smidigare vagn. Då gossen nu mera vill gå.
Men samtidigt så behöver vagnen vara så pass att man kan fälla ner stödet och han kan ta sig en lur!
Vagnen får inte vara allt för stor och klumpig.
Så, har ni några tips eller ideer?
Eller vad använder ni för vagnar till era?


» Stine

Vlken pris klass?

Brio sing är en bra vagn :)

Kram

2012-03-28 // 18:01:23
» Ida

Till seth hade jag emmaljunga scooter och den har liggläge på två olika dock är den lite bred, till alma hade jag brio race har samma funktioner som scootern med är lika bred som en sulky. rekommenderar bägge då jag va sjukt nöjd med dessa vagnar men smaken är som baken ;)

2012-03-28 // 18:57:25
» Jonas

2ME Sulky Copenhagen är en jävligt bra vagn!

2012-03-28 // 19:05:10
» Ida

De göör du rätt i ;) jo, det rullar på bra. börjar snart i skolan igen och jag längtar :) 50% skola 50% hemma så det ska nog gå. # barnsmammarollen är tuff, svårt att hinna med. Man borde ha tio armar samt kunna klona sig ;)

Hur är det med er då?? skolan rullar på eller?

2012-03-28 // 19:10:28

Vi fundera på också på att köpa en ny vagn :)

Hon fick diabetes när hon precis skulle fylla två år veckan innan .

Ja man skulle gärna vara miljonär så man hade pengar när man ville och kunde köpa vad man ville hehe hoppas ni haft en bra dag :)



förlåt för sent svar hehe :) kramar

2012-03-28 // 19:18:02
» carro

har inga bra tips på barnvagnar och den här kommentaren kanske inte har nått med inlägget att göra men du har en sjukt bra blogg :P

2012-03-28 // 19:42:14

Har inte köpt den än, ska ev åka o kolla imorgon. Men de är en Emmaljunga Scooter

2012-03-28 // 21:25:44

ja hon har en del kompisar i samma ålder men de flesta är nått år eller två år äldre- i princip allla mina vänner har barn, minst två haha;) ni då??

ja hon trivs ju när hon väl kommer dit, hon är bara lite mammig innan och säger att hon inte vill och sånt men sen väl där är hon världens gladaste och vill knappt vinka hejdå;) tino då??

2012-03-28 // 23:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback