Go fika..

Och en massa mys såhär på kvälls kvisten.
Jag är nog ändå världens bästa sambo som fixar till lite gott till kvällen.
Inte alla som ställer sig för att baka lite bröd på kvällen.
Eller är jag kanske på god väg att bli en hemmafru? (inget illa menat)
Kan lova att min älskade Sebastian har grymt mycket att stå i, för att komma ikapp alla de poängen som jag har skrapat ihop i alla fall :)
Lovar att jag väntar med spänning!


Hej! Bloglovinbyte? :)

Sry om du inte gillar sånna här kommentarer!

kram

2012-03-18 // 09:57:03

Hellooo sweetie!

Haft en bra helg ? :D

2012-03-18 // 14:37:32

Ja de e ju en trygghet för henne så de e ju bra=)

jo men vi vill ha de rätt tätt så de ha nytta av varann och så=)

ni då?

2012-03-18 // 18:55:03

hej! allt bra? :)

2012-03-18 // 19:37:22

Sv tilde ska vi börja träna nu har vi tänkt har varit lite svårt med henne.

Hon har diabetes och de har svajat väldigt mycke med hennes socker så hon har kissat igenom blöjorna väldigt oftaså .

Men nu ska vi försöka få henne torr och sen ska vi även försöka med minna men tror vi får vänta ett år på minnah allafall :) .



i bland vill jag ha en till men de är ju himla mysigt men allt kostar ju pengar och är ju inte billigt så vill nog utbilda mej först.

2012-03-19 // 11:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback