Inte nu igen...

Nej nu får det minsann ge med sig!
Ännu en gång så vaknade gossen upp snuvig och hostig i morse.
Dock har hostan bara blivit värre och värre under dagen.
Hostan som bara försvann för ett par dagar sedan.
Jodå inte ens en vecka har han varit utan hostan.
Nåväl, Gossen har som sagt spenderat förmiddagen hos hans moster.
Åkte ner till Ryd direkt efter föreläsningen.
Jag och Lillan satt och tjöta en massa skit medans gossen sov middag.
Sen drog vi vidare in mot Maxi för att jag skulle köpa hårfärg.
Dock kom jag hem med 3 par tröjor till gossen + en till mig själv....
Ajabaja mamma Erika, inte bra att åka in när det är den stora shoppinghelgen (Som vi förövigt hade glömt!!)
Både jag och lillan slängde i färg i huvudet och så blev det lite flöt på det.
Helt klart en helt otroligt skön dag. Inget går upp emot att ha en hel dag med sin älskade lillasyster :)


Nu är det dag för gossen att säga god natt igen, då han vaknade och fick lite hostmedicin.
Hoppas bara att det blir en lugn natt.
Och så var det även dags för mig att ta på mig nattmössan.
Eller snart, ska bara läsa några sidor (kapitel) i boken "skamfläck".



Vi har en förkylning som går runt hela tiden här hemma också.

2012-03-31 // 13:10:59

Usch fasiken inte kul när barnen är dåliga =( Hoppas det ger med sig snart. Men April väder är ju bara för jobbigt. Hoppas du får en bra dag. kram

2012-04-01 // 10:01:05

fin blogg!

2012-04-03 // 14:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback