Ja just det..


Gossen passade på att hjälpa mamma med att städa lite i Söndags.
Om det var till någon direkt nytta det vet jag inte riktig,t men visst är tanken god :)


ja oj vilken tur han var så "stor" trots allt=) ofelia va med sto för och vara en månad tidig, hon vägde 2930 och var 50 lång:) fast hon var trött o ville inte äta så d blev sondning;( såg ut som att tino med sondats på nån bild lr? hon fick ha andningsalarm första dan bara tackolov så det gick ju bra trots allt=)

2012-03-12 // 21:44:04

Jaha va mysigt runt dom trakterna ha jag aldrig varit.

Jadu jag vet inte riktigt än de är ju grönt just nu så vi fundera på att måla de grönt igen för att minska kostnaderna .

Ne jag har bara varit i norge ca 4 gånger men har släkt där som vi tänkte besöka och sen är kille min sugen på att fiska :)

2012-03-12 // 21:45:30

jodå de har vi men mest skog haha men hel mysigt har vi helt klart .

Jo visst de är en ganska fin färg men jag är sugen på röd men då måste vi va noga med att skrapa bort all färg och sen blir färgen dyrare eller nått haha.

vart bor ni nånstans ?.

Kramar

2012-03-12 // 22:13:41

oj, va länge;( jobbigt som tusan ju;( ofelia koppmatades först och det var helt sinnessjukt och funkade inte alls så de satte in sonden efter någon dag och jag tror den satt där nio-tio dar "bara"! hon hade med problem och suga och jag hade amningsnapp hela tiden annars fick hon inte tag och det tog också ungefär 45 minuter varje gång;P dessutom vägrade hon flaska sen så hon ammades tills hon var nio månader innan hon blev förkyld o inte kunde mer-då fick ja mata henne med gröt haha-nuuu dock älskar hon välling på flaska;)och ja, pumpa pumpa pumpa;( drygt! pumpen tog dessutom sönder bröstvårtan ju;( ofelia slapp värmebädd:) min bm tjatade att jag var tvungen och knippa till vecka 36 o de gjorde jag verkligen haha;) men nä ja ha inte märkt så jätte mycket- hon e liite mindre än många andra o de ha hon ju vart hela tiden men inte onormalt liten lr så;) ni då??

2012-03-12 // 22:15:36
» Stine

Tino är ju hur söt som helst! han lär bli en riktigt "tjej- magnet"

2012-03-12 // 23:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback