Torsdag..

Slut på fantasin vad gällande rubriker..
Rubriker hit och dit! ha
Gossen är på förskolan medans jag och Sebbe är hemma.
Ännu en lugn dag.
Vill bara ta och slänga in skolböckerna i hylla och dra mig ner för att hämta hem vår lilla prins.
Idag är det mycket bättre väder än i går. Små kyligt men solen lyser!
Så efter förskolan så blir det en playdate med Louise och hennes son Elias på en av lekplatserna här i skultorp.


» Jaana

sv: tack så möe :D

Tino är ju oxå ett väldigt fint namn, hur kom ni på det namnet? :), skulle vi fått en son så skulle han heta Matti.

Ha en riktigt skön dag

2012-03-29 // 11:47:23

Ja hon va så liten :( För mej har det varit jätte jobbigt och för henne med i början hon förstod ju inte men min sambo har också diabetes så han har de ju gått lite bättre för .

Vagn jag vill ha alla snygga jag ser så jag vet inte haha.

Men en brio sving eller en mini jogger eller vad dom heter :)

Vad har du hittat då ?



Kramar få jag lägga till dej med på min sida ?

2012-03-29 // 13:56:38

Ett tips är att låna en mening ur inlägget till rubriken, som ovan t.ex. "Ännu en lugn dag" ;-)

2012-03-29 // 14:05:19

tack! Hoppas du får en bra fortsatt vecka :)

2012-03-29 // 14:37:27

vad e de du pluggar??glömde fråga de sist och kom på det igen haha;)

ja de e verkligen kanonbra att jag ha så många kompisar med barn runt mig=D skulle nog bli tokig utan de nu när jag e arbetslös;P

2012-03-29 // 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback