Torsdag...

Redan Torsdag, herregud så tiden bara springer iväg!
Idag har det varit lite av en "håll-igång-dag".
Skolan på f.m sedan hämtade jag upp gossen på hans förskola runt 13-tiden.
Han fick minsann sova lite i vagnen då jag passade på att ta en liten promenad.
Blev en liten sväng på några kilometer, men inte kunde jag redan gå in.
Så det blev ett snabb besök på Ica, köpte med mig banan och en piggelin till gossen.
Självklart så blev det mellanmål ute i det fina vädret som sedan avslutades med en massa lek.
Nu tänkte jag avsluta kvällen med lite plugg innan jag går och lägger mig.
Man blir trött av en dag i solen :)
.


Gud så fin han är

2012-03-22 // 19:47:00
» penny

Vad gott med glass, jag njuter i fulla drag av solen och värmen. Äntligen säger jag bara :)



Nu har jag svarat på din fråga i bloggen :)



Ha en mysig kväll

2012-03-22 // 20:26:34

Hej!



allt bra med er. VAr ett tag sen nu. Gu så stor Tino har blivit men han är fortfarande ursöt.



Hoppas ni får en supermysig helg



KRam

2012-03-22 // 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback