Gossen

Det blev minsann ingen läxläsning för min del.
Får försöka plugga som en tok sen i stället.
Det gick inte direkt så bra att läsa när man hade en gnällig liten prins bredvid mig.
Nu under dagen så har vi diskat och bakat scones till pappa Sebbe i stället.
Första gången jag bakade och de blev riktigt gott.
Jag och gosse passade även på att mysa framför barnkanalen också.
.
Ser inte helt tokiga ut va?
.
Febern har varken gått upp eller ner. Gossen har fortfarande 39,1!
Har lyckats få i han banan och scones, men någon mat ville han då inte ha.
Tråkigt att han börjar matvägra då han äntligen hade fått tillbaka matlusten.
.
Lite bus i små mängder klarar mini allt av!


» anna

Fin han är er Tino

2012-03-13 // 17:04:04

ja fy tusan för mjölkstockning;( jag hade början på det och låg och skakade en natt i hög feber och hårt bröst men tackolov blev det inte mer! Nja, ofelia är nog lika långa som de flesta i hennes ålder typ men hon är ju inte jätte tjock direkt;)det har hon inte vart nån gång utan mer en smalis;)

2012-03-13 // 19:52:14

Sikken söt kille ni har! :)

Hoppas att han kryar på sig, inget vidare att vara sjuk inte.



Tack så mkt, vi väntar med spänning! :)



Kram

2012-03-13 // 20:03:33

tack de ser inte riktigt ut så nu då ena fasaden är bränd.

De börja brinna här för 1½år sen så vi ha fått byta ut lite saker .men annars är huset gulligt :)

vi har bott här i snart 4år men de är ett renoverings projekt .

men de är mysigt att bo i hus men samtidigt så mycke att göra.

kan förstå att man vill ha de för barnen skull så mycke mer plats och leka på och sen om man ha en ute plats så är de ju guld värt

vi ha sex rum och kök och två toaletter sen har vi källare

2012-03-13 // 20:14:56

Vad söt! :)

2012-03-13 // 20:56:33
» Linda

gott med bakat:D

2012-03-18 // 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback