Vilken helg..

I fredags så drog jag och lillan iväg till gekås..
Varken jag eller lillan skulle handla så mycket, men tror nog att både blev rätt chockade över hur mycket det egentligen blev! hehe
Men visst är det kul när man verkligen hittar saker...
Dock handlade jag inget till gossen som han kan ha nu, då han fortfarande anväder storlek 74 på byxor och 80 på vissa tröjor. Köpte på mig mest av storlek 92 och 98 så kläder till framtiden med andra ord ;)
Tyvärr har jag inga bilder på kläderna, men lovar att jag ska se till så att detta kommer upp snart :)
I lördags så blev det kalas för min kusin Gustav som fyller hela 5 år! herregud, känns konstigt att han redan är 5 år i veckan. en stor kille med andra ord. På kalaset så skulle lillen visa alla hur duktig han var och modig. Så han tog min kusin Martina i handen och sprang runt och lekte.
Så underbart kul att se när dom leker.
Blev även en tvätt-dag, fick ihop ett x-antal maskiner, då allt nytt skulle tvättas upp.
.
Söndagen bestod av storstäd! Städade som en tok och plockade undan allt som jag hade inhandlat. Mamma och Lillan kom även förbi och tog en fika. De tog även med sig gossen ut på en promenad runt om i skultorp.
Mormor var nog den som var mest nöjd, så stolt hon var över att gossen klarade av att gå så långt som han hade gjort.
Självklart så ville Gossen vara med och testa och även riva ut allt som mamma hade inhandlat :)
han passade även på att låna mina brillor när vi var ute och åkte bil tidigare idag :)


Ja de har varit riktigt fint väder i dag :) men dock ha vi haft lite storm här men solen har ändå varit framme :)

Ja lite planer har vi väl vi ska kanske åka till norge på semester och sen ska vi måla om huset sjdå?

2012-03-12 // 21:10:58

haha, underbar bild med solbrillorna :)



Vill du vinna en tavla? hjälp oss gärna att utse en tavla som pris i vår tävling som vi ska ha :)



http://geminaarts.blogg.se/2012/march/tavlingsplaner-vinn-en-tavla.html

2012-03-19 // 07:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback