Ett snabbt hej..

Dags för mamma Erika att krypa ner i sängen om ett par minuter.
Måste komma till ro och försöka läsa klart den däringa boken typ nu! helst skulle jag ha vart klar förra veckan..
Idag har jag varit ledig ifrån praktiken (gjort hela helgen). Underbart!
Haft en mysig dag med min underbara son och några vänner.
Jag och gossen tog bussen i morse till Sandra.
Tino åkte buss för första gången utan vagn!
Hajjemän, här har vi en stor kille!
Han satt så nöjd och lugn i bussen och pekade på alla bilar med mera.
Pratade lite med tanterna också som tyckte att han var så gullig och så stor som vågade åka buss utan vagn!
Blev en promenad för att möta upp pappa efter en stund för att inhandla en massa grejer.
På kvällen kom Elin och Tias hit på lite kvälls fika.
Mycket roligt och mysigt :)
Nu ligger gossen och tutar även för denna dag.. Dock med 40 graders feber!
Upptäckte nu under kvällen att han var väldigt trött och varm.
Ja så får väl hälsa febern välkommen tillbaka!


usch va tråkigt;( han få krya på sig!!!

2012-05-09 // 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback