Fredag

Kan lova att mina pojkar blev otroligt glada när jag kom hem mycket tidigare än beräknat!
Sebbe trodde dock att det hade hänt något.
En eftermiddag med en massa bus innan gossen hamnade i sängen.
Blev en tidig kväll för unge herr Tino idag då han bara tog en kort lur under dagen (på 45 minuter).
Har passat på att studera denna kväll och faktiskt fått något gjort, En uppgift är nu klar!
Skönt
Men nu ger jag minsann upp.
Ska lägga ifrån mig skolböckerna för denna kväll och slänga mig framför tv.
Med en kopp te och en kvälls smörgås innan sängen ropar på mig.


Sv: Ja nu börjar det bli riktigt tungt :) Endast 5 veckor kvar tills lillen är beräknad. Längtar som bara den och vill helst slippa gå över tiden.

Funderar ni på syskon? :) Med tanke på din kommentar? Ha en härlig söndagskväll!

Kram

2012-05-20 // 22:23:13
» Jaana

Oj, det är över 8 jobb. Är inom industri, barnomsorg, säljare, vården och städare. Så någonstans måste ju man få svar. Eller hur? ;)



Allt bra annars och har helgen varit bra?

2012-05-21 // 10:23:22

Sv; Nu är jag tillbaka på bloggen :) Så skönt att vara tillbaka! :)

2012-05-23 // 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback