Måndag

Tråkigt väder och otroligt dåligt skrivande av mig!
Flög upp mitt i natten, av vad viste jag inte riktigt men sprang mot gossens rum.
Väl där hittar jag en gossen som är röd/blå i hela ansiktet och hostar som en tok.
Jamen visst, välkommen tillbaka dumma dumma hosta!
Efter en slurk med vatten och lite hostmedicin så blev det mys i den stora stora sängen.
Dagen har varit otroligt lugn. Jag har passat på att plugga, då jag blev hemma från praktiken idag.
Kände inte alls för att gå dit trött som bara den.
Passade även på att få lite annat gjort så som att ringa lite viktiga samtal med mera.
Skönt att få ha såna dagar också ibland.
Nu ligger gossen i sin säng inför natten och jag ska dra fram mina skolböcker igen.
I morgon blir det förskolan för gossen och praktik för mig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback