Nyklippt

Äntligen har vi tagit tag i Tinos hår. Jag gillar långt hår på små killar. Alltså inte super långt, men lagom. Men denna gången så valde att klippa ner det ordentligt.
Kan lova att jag tycker att han är lika söt i kort som långt!
Mammas duktiga kille <3



Å, vad fin han blev!

Dags att klippa min sons hår också, men jag älskar verkligen hans hår!

Och så är det ju första gången det är dags att klippa han!

Men d tar emot ;)

2012-05-23 // 22:40:58
» G.O.S

mehn vad fin han blev, vist känns det som lillkillen blev stor helt plötsligt efter klippningen.. Så kändes det för mig när miona klipper bort sin långa hår inför sommaren och värmen..

2012-05-24 // 11:57:54

Så söt son du har! :)

2012-05-26 // 08:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback