Periodare?

Jag tror minsann att jag har blivit det.

Dock inte med flit, det lovar jag er alla.

Jag ser att statistiken ökar för var dag och ska genast skärpa till mig.

 

 

Idag har jag varit ledig.

Hade hoppas på minst 15 grader och strålande sol, men fick i stället 9 grader och regn till och från.

Men jag gråter inte för det :)

På f.m så åkte jag och  min lilla familj ut till mor och far i husvagnen.

Vi hade köpt med oss fika och myste i tältet.

En varm kopp kaffe, i en lagom varm husvagn med regnet som smattrar på tält taket.

Hur underbar är inte det egentligen?

Efter en dag där ute med en massa bus och en sväng till maxi på vägen hem så var vi helt slut.

Det är rätt fascinerande med lantluften, att man kan bli så utslagen av den luften.

Jag som hade tänkt att både hinna städa och plugga en stund.

Men den musten försvann helt

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback