Test..

Medan jag laddade upp bilder så passade jag på att testa den nya grejer Remby.
Så simpelt och så snyggt!
Äntligen kan man mixtra och trixa.
Någon annan som har testat den?


Måste bara säga att ni har verkligen valt rätt namn åt Tino, för han ser verkligen ut som en, haha! Och så är Tino ett av dom finaste namnen också.



Tänkte tipsa lite här också..



Just nu kan du beställa en design av mig och få den designad hur du vill, och även få en domän installerad!

Alltså dittbloggnamn.se (ist för .blogg.se)

Allt detta för bara 350 kr, helt otroligt, va?;)

Kontakta mig via en kommentar på bloggen alt. maila mig.

2012-05-31 // 02:21:11

Hej och Godmorgon. :) Tänkte tipsa om att Jag har lite saker kvar på bloppisen, bla. Jeffrey Campbell skor för 900 kr.



Lottar även ut en Unik Bloggesign. :)



Kika gärna in. :)

Kramis Amandah

2012-05-31 // 04:06:06

sv: det är en liten tomt, men ändå på landet och nära till stranden :)

2012-05-31 // 12:09:40

Så söta! :)



Jasså vad kul att ni väntar tillökning! Längtar tills vi gör det med! :)



Jo då en utmärkt dag var det igår. :) Själv då?

kram!

2012-05-31 // 13:41:02

Men åh vad roligt att de är födda på samma dag! Oline föddes 01:22! :) Ja de känns underbart att vårt andra Mirakel snart är här, och vi vet inte vad de är för kön. Vilken vecka är du i?

2012-05-31 // 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback