Fredag

Ja äntligen är det helg och jag ser fram emot mycket vila med kanske en liten liten gnutta av sovmorgon!
Kanske är det min tur att ligga kvar och dra mig till klockan 9 i morgon och det är sebbes tur att stiga upp runt 7 och fixa frukosten..
Återstår att se ;)

Nåja, dagen startade tidigt för ett besök på mvc innan skolan. Tack fina Hanna att du gjorde mig sällskap så tidigt på morgonen :)
Skolan under förmiddagen och sen har jag och gossen lekt med moster!
Alltid lika trevligt.

Just nu sitter vi och leker med gossens alla bilar och strax är det dags för lite välling för hans del. Själv hade jag planer på att plocka fram skolböckerna, men tappade både lusten och orken!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback