Godmorgon

Gossen valde att vakna redan vid 2:30! Hostade som bara den och till slut lyckades han komma till ro ännu en gång.
En annan låg och vred och vände och funderade helt ärligt på att stiga upp.
Dock lyssnade jag på Sebbe som tur va och låg kvar. Slumrade till si så där 10 minuter innan det för dags för mig att stiga upp.

Nu ska jag springa iväg till bussen för att ha en lektion i skolan.
Gossen ska iväg på nallefest som de har på förskolan idag :)
En glad kille som förstod att han kommer få ta med hans svarta nene till förskolan ;)



Haha ser att Tino gillar din navel ;) Hugo min men det gör så ont när han ska trycka in den haha ;P

Undrar hur han kommer regagera när väl bebisen är här ;)

Jag kunde inte motstå har plockat fram lite ljusslingor till fönstren.. Men gardiner o gubbar får minsan vänta lite till ;P

helt sjukt att vi har ont på samma ställe! Men känns som det kommer vara så tills bebisen väl är här! Tänk nu har jag bara 10 dagar till BF! hoppas verkligen den vill bli november bebis och inte december... känns så nära men ändå så långt bort på något konstigt sätt..

Har precis börjat använda mig av instagram men heter sun69shine så följ gärna och skriv en kommentar så kan jag hitta till din med :P

kram

2012-11-14 // 11:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback