Hyss på gång?!

Åh en busig pappa lär en liten nyfiken gosse en massa hyss under vår stor handling!
Behöver jag ens nämna att jag stod med hjärtat i halsgropen och skällde lite lätt på pappa Sebbe...


Så jag älskar er två och snart blir vi 4 i familjen! Vilken lycka, vilken känsla <3



Jo det där med vinterkläder hoppas jag vi slipper, alltså jag ;) helst vill man ju att bebis tittar ut innan för jag får knappt igen min privata vinterjacka, har dock flera stora vinterjackor i stallet som går på utan problem ;)

Har du gått upp mycket i vikt? Du ser så smal och fin ut på bilderna ;) Själv har jag gått upp 20kg än slålänge så har gått upp mer den här gången.. gick upp 19,5kg totalt med Hugo invägd på förlossningen...

Ja egentligen borde du väl föda tidigare än BF eftersom Tino kom förtidigt, brukar ju följa ungeför samma mönster säger de :P

vad ska ni hitta på för kul i helgen då?

kram

2012-11-03 // 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback