Sjukstugan

Ja det kan man nog lugnt kalla det. Båda killarna är super förkylda och gossen har även hosta. En annan har åkt på en otroligt mild täppa med feber och huvudvärk!
Alltid när man har som mest att göra så Kommer alla bakterier och baciller på besök, så otroligt typiskt!
Killarna blir hemma även i morgon medan jag måste till skolan för att försöka få ihop ett grupparbete samt ha en lektion.

En dag som inte riktigt har haft samma planer som jag har velat. Ännu mer bråk med kommunen och skit snack blir helt enkelt pricken över det stora i:et.
Ja, en klagande mamma såhär på kvällskvisten med en mängd klagomål! slutet av gravtiden är väl ändå bland den jobbigaste, säger de ju. Dock finns de ju de som klagar innan de ens vet säkert att de är gravida eller innan det ens börjar bli tungt för dem att gå!
Nej nu var jag elak, men ibland behöver man få vara det också!

Nu ska jag krypa ner under mitt täcke med en vetekudde och drömma om fina platser och försöka glömma smärtan för en stund ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback