Sne men super fin!

Javisst hör det till med både klåda och bristningar!

Tar kort som bara den för att senare i livet kunna minnas och tänka tillbaka. När jag väntade gossen så fick jag inget, varken bristningar eller klåda, så nu slår vi två flugor i en smäll :) Och sen var jag även värdelös på att ta bilder. Hade ett par på min dåvarande telefon, men när den gav upp under vår tid på neo så försvann näst in till alla bilder!

Och jag tycker att det är fint och framför allt så hör det till. Kan vara helt ärlig och tala om att jag nästan var lite besviken och ledsen över att jag inte fick något med gosse. Nu lär ni tro att jag är knäpp, men helt ärligt så tycker jag att det är super fint!

 

 

Det är skapat av och framför allt med kärlek!

 



Har gjort samma misstag och glömt fota babymagen med min dotter men sagt att nästa gång ska det baske mig bli en massa foton!

Det är bara bra här :) själv då?

Svar: Hej!Kan inte svara på din blogg så får svara här :)
Med oss är det bara bra, hur är det själva?
Erika - Mamma till Tino & Alissia ♥

2012-11-27 // 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback