Välkommen

Godmorgon!
Får passa på att säga välkommen till vecka 40 (39+0) idag och känslan är otroligt!
Trodde minsann aldrig att jag skulle gå såhär långt, var näst in till ingen som trodde att jag skulle passera vecka 38. Men nu är det gjort!
 
Tackar otroligt mycket för era tips och ska läsa igenom  dem ännu en gång och lägga ner ännu mer i Bb-väskan efter skolan idag. Såg att jag hade missat en del, och självklart saker till mig själv.
Konstigt att man aldrig tänker riktigt på sig själv.
Någon undrade om Bb-väskan till Tino och visst fanns den med i bilden....  
Men den var hemma vid dörren!
Vi fick aldrig med oss någon väska in till förlossningen, och tur var väl ändå det.
För inte kunde han ha något av det som jag hade packat ner i klädväg ändå.
För det första var allt för stort och för det andra så fick vi inte börja klä han förens efter någon vecka.
 
 
Nu ska jag slänga på lite smink så man ser lite piggare ut.
Ingen bra natt med en massa vaken tid och en hel del sd, får se om jag klarar av en hel dag i skolan idag.
Tyvärr är det ett måste då det är redovisning sista lektionen och jag vågar knappt tänka på vad de i min grupp skulle säga om jag skulle få åka hem!
Måste även till skolan för att lämna in lite papper ifall något skulle ske snart.
Med denna smärta så hoppas jag verkligen att det är dags snart, men först ska det bli kalas för gossen i helgen!
December månad är inte bara den månad som vi ser fram emot julafton här inte, nej nej. 
Innan lucia ska vi både hinna med en förlossning och fira gossen, hade vi tänkt oss!
Fullt upp varje dag med andra ord.
 
 
 


» maria

Så fin mage du har=)

2012-11-27 // 11:34:40
» Emma

Så fin mage. :)

2012-11-27 // 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback