Vill bara ha

Eftersom att studierna ligger på hyllan en kväll som denna, så sitter jag i stället och spanar på bebis kläder.
Åh, nu hade det varit bra om man vetat könet på lilla mini så man vet vad man kan klicka hem...
 
Hittade i alla fall några saker som kommer inhandlas om det skulle vara en gosse i magen :)
 
 
  
  
 
 


den där jeansblåa dressen som de stå Newbie på har jag med inhandlat;) fast jag får nog en tjej men jag tycker den passar till vilket som=) såå fiin!

2012-11-18 // 22:57:13
» maria

Vad mycket fint!

2012-11-18 // 23:06:49

den stickade tröjan var ju hur söt som helst :}

Nej... Tiden springer ju iväg, hinner knappt med :} haha. Det är bara bra med oss, hoppas detsamma med er :}

Kram

2012-11-19 // 05:54:09

å så mycket fint! så mysigt att kolla på bebiskläder

2012-11-19 // 12:42:57

Hejsan allt bra med er ? börja känna nån jul stress än ? det har jag Tilde fyller ju år om bara en vecka så de är stress och veta vad man ska köpa till henne och sedan vad man ska köpa i julklapp till alla jag vet vad vi ska köpa till tilde de är klart i huvudet men alla andra ?? ojoj nu blev det långt in lägg men hoppas allt är bra med er och med stor magen de är nästan så att man längtar tillbaka :) men nu får bebisar vänta några år haha :) kramar på er :)

2012-11-19 // 23:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback