Äntligen fredag

Javisst, äntligen är det redan fredag och denna vecka har bara flugit förbi!
Sitter på bussen på väg till praktiken för en sista dag!
Får lov att sluta lite tidigare på grund av mitt tillstånd.
Skönt och ledsamt på samma gång.
Skönt då jag får en hel veckas ledighet då jag bara kan vila upp mig och samla kraft och energi för att orka med skolan, men samtidigt ledsamt då jag trivs så otroligt bra på praktiken!
Vill egentligen inte sluta!!

Nåja, sovmorgon blev tyvärr inte så mycket sovmorgon idag! Mini ville visst att mamma skulle gå upp redan vid 5!!
Men lyckades ligga kvar och dra mig fram till 6-tiden i alla fall.

Lycklig kille som vaknade upp i morse som ville ut och leka!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback