En lyckad dag

Denna dag bjöd både på tårar och skratt! En lyckad dag med en massa känslor!
Jag och lillan drog som jag nämnde tidigare till gamle mormor på sjukhuset. Även vår mormor var där. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och lilla jag fällde även några tårar.
Ett känsloladdat ögonblick!

Efter ett besök där så tog jag och lillan en promenad ner till Ryd, det är verkligen inte långt men denna promenad räcker gott och väl för mig som egentligen bör vara sjukskriven.
Jag njöt av promenaden som om det vore min sista och framför allt för att det var min första långpromenad på länge!

Senare på eftermiddagen så tog vi med oss gossen till frisören. En otroligt duktig kille som satt still hela tiden och pratade med frisören om alla djur som fanns på förklädet.
Och gossen har även för första gången kissat på pottan!!
Han sa även till själv att han behövde kissa och sprang sedan iväg till pottan med mig hack i häl som absolut inte trodde på någon framgång.
Men så fel jag hade!
Behöver jag ens nämna att jag även vid det tillfället fällde några tårar.

Så nu efter en talrik med glass tänker jag krypa ner i sängen och hoppas på en bättre natt än förra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback