Fredag

Äntligen veckans sista arbetsdag!
Åh så jag längtar till 16.00.
Igår efter praktik och förskola så var vi iväg på 80-års kalas för min underbars farmor! Det var fullt hus av släktingar som jag inte har träffat på evigheter! Kusiner till mig som bor nära, men som man inte har träffat på flera år.
Det bjöds på smörgåstårta, och kladdkaka till efterrätt.

Tino satt och flörta med min kusins flickvän och blev nog upp över öronen förälskad i henne. Han passade även på att smöra sin sig hos alla mina äldre släktingar och njöt för fullt av all uppmärksamhet! Ja det får man minsann göra när man är yngst ;)

Dock blev kvällen lite för lång och det slutade med att gossen somnade i min famn inne i vår säng! Åh världens lyckligaste mamma, det föll en tår!
Det kändes som ett magiskt ögonblick att min stora somna tätt in till mig och mini i magen busade runt!
Det var en evighet sen lilleman somnade bredvid mig, nerbäddad i den stora sängen.


Magbild i vecka 32!
(31+0, tagen tidigare i veckan!)



Hej hej,
Detta är första gången jag är inne hos dej,
Men absolut inte den sista! :)
Bra blogg du har :D

Kika gärna in hos mej med
3 kategorier
Vardag- Vad jag gör om dagarna

Sex & Relationer -för ett smartare&skönare kärleksliv

och

DU,DU,DU- allt för att göra dej säkrare,gladare,snyggare :)

Önskar dej en bra helg!
Pussar ♥

2012-10-06 // 12:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback