Onsdag

Godmorgon!
Idag ringde klockan redan vid 5, med andra ord är det slut på ledigheten och dags för praktik ännu en gång.
Går in i näst sista veckan på praktiken och räknar redan ner dagarna som inte alls är så många kvar.

Med andra ord luktar det seger och jag har snart klarar av dessa veckor, som för övrigt var ett viktigt "mål" för mig själv.
Nu börjar jag i stället att sätta upp nya "mål" för mig och bebisen och hoppas att jag minst kommer klara av 2 veckor i skolan efter praktiken ;)
Nu gäller det bara att hålla alla tummar och tår för att detta ska gå ;)

Även mammas lilla prins valde att vakna till liv när klockan ringde. Lyckligtvis så somnade han om för en stund sedan, och tur är väl det så att han orkar leka på förskolan sen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback