Tisdag

Under halva dagen var jag näst in till 100% säker på att det redan var onsdag idag! Men tänk så fel man kan ha.
Redan en dag före i kalendern, är det gravid hjärnan som spökar för mig tro?

Har under kvällen försökt förstå mig på varför vissa gravid-kalendrar visar "ny vecka" idag medan andra visar att jag går in i en "ny vecka" i morgon.
Vilken ska man lite på när de visar olika? Nåja, en dag hit eller dit spelar väl kanske ingen roll, hade varit värre om det handlade om flera dagar!

Minis Bb-väska är packad och nästan helt färdig! Det enda som fattas är overallen som ska läggas ner.
Denna gång ska jag inte göra samma misstag som vi gjorde med gossen.
Väskan var packad, men den glömdes hemma! Tur i oturen så hade vi ändå ingen användning för våra egna kläder då gossen spenderade sin första tid i en värmebädd, väl nerbäddad och alla kläderna som vi hade packat hade varit på tok förstora!!



Vi hade BB - väskan med oss men Kevin levde i landstingets body och jag i deras nattlinne och nättrosor tills den dagen vi åkte hem. Så det kändes näst intill värdelöst att ha med oss kläder för huvud taget =P

2012-10-10 // 08:28:30

Jag förstod aldrig de här räknarna heller... Sen föddes ju iris på bf-dagen och det står på mina förlossningspapper v.39+6 men borde inte det vara 40+0? äsch jag fattar noll! ut kommer de ändå när de vill!

2012-10-10 // 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback