Välkommen 1 oktober

Ja det är väl ändå ingen som har missat att det är den 1 oktober idag!
Helt galet då det kändes som om april månad just var på besök.

Idag har jag haft en ledig dag och kan helt ärligt säga att jag har tagit vara på denna dag fullt ut, på soffan! Ja mesta dels av dagen har faktiskt spenderats på soffan med en värkande mage och rygg, pinsamt nog!
Efter att ha sprungit upp och ner för alla trappor (pga tvätten) så kom värkarna som en blixt ifrån himlen.
Ajaj! Lilla mini får minsann vänta några veckor till, helst si så där 7-8 veckor.

Snart är det dags att hämta upp tvätten, för att sedan fixa allt inför morgondagen. Gossen ska till förskolan och jag ska avverka min första dag på min tredje och sista praktik under denna utbildning!
Börjar bli mer och mer nervös, precis som alla andra, eftersom att det är ett nytt ställe med ny personal med mera.
Men även på grund av mitt tillstånd, lite små nervös om vad folk ska säga när det kommer en gravid tjej och ska ha praktik i 5 veckor. Jag hoppas att personalen ser det positivt, att de ser min vilja till att verkligen försöka bli/ hinna färdig med skolan..

Nåja, ska bli super spännande i alla fall :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback