Vecka 32!

Välkommen vecka 32! (31+0).
Nu börjar det dra ihop sig till den stora dagen och vi alla i familjen väntar med
Spänning.
Vem är du lilla mini som vi redan håller så kär?

Nu börjar det kännas ordentligt i rygg, mage och ben, ja i hela kroppen faktiskt!
Det börjar till och med bli jobbigt att sova. Att Vända sig om från sida till sida har nu mera blivit ett gymPass i sig!
Men jag njuter fullt ut ändå, det gör inget om jag vaknar runt 10 gånger på en natt!



» madde

Hej hitta din blogg på blimamma ;) Kul med en till blogg att följa ;) är själv i v 32+3 med barn nr 2, har en son född 2010! hur gammal är Tino?

2012-10-03 // 11:33:00

Åhh vad mysigt!
Jag saknar min mage supermycket :D

2012-10-03 // 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback