Godmorgon

Sitter och njuter av en otroligt god kopp kaffe i tystnad och stillhet!
Båda mina pojkar sover fortfarande men ska strax försöka få liv i dem båda två.
Förskolan står på schemat för gossen och jag ska ta tag i skolböckerna efter lämningen på förskolan, hemstudier för min del idag :)
Otroligt skönt med hemstudier så att man kan ta tag i både plugg, städ och kanske till och med hinner åka och handla.

Äntligen har min älskade mamma och lillasyster kommit hem ifrån Turkiet! Både jag och gossen var eld och lågor när vi spenderade vår tisdags eftermiddag hos dom.
Avundsjuka på deras bruna kroppar? Eeh ohja! Till och med min mamma var brun och inte röd ;)
Och alla fina saker som dem hade med sig hem till oss!
Gossen fick allt från kläder, flygplan till ett par skor. (bilder kommer sen)
Det var med andra ord rena rama julafton för han!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback