Lördag kväll

Dagen har varit nästan lite för lugn. Men jag ska inte klaga då alla i familjen är lite små snuviga. Skönt att ha såna dagar också :)

Välling och Bolibompa stod på schemat för länge sen, dock har vi en Tino som fortfarande är uppe och springer!
Lyckades få han att mysa ner sig hos mig i soffan i ca 30 minuter, men nu var visst myrorna tillbaka i hans små ben.
Ska bli kul att se hur länge han håller sig vaken, inte allt för länge hoppas jag. Har nämligen en inlämning som ska vara inne i morgon och jag kan erkänna att halva arbetet är inte ens gjort... Ajabaja Mamma Erika!!



Hehe det här med små snorig hela familjen vet jag vad du menar. Det är samma här, alla hostar och snörvlar för fulla muggar.

Hoppas att ni snart blir friska!
Ha det jätte gott!

2012-09-02 // 10:41:30

Hej! Vad gör du? :)

2012-09-04 // 15:01:03
» Nina

sv: tack det hade jag. har du haft en bra sommar och semester?

Svar: Ja tack! har varit en sommar med mycket jobb :)
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-09-05 // 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback