Min älskade Tino

Tänk vad tiden springer iväg!
Du är inne på ditt andra år, DU ska bli storebror och utvecklingen bara flödar.
Ord ploppar ut titt som tätt och meningar utan dess like.
Näst in till varje dag ställer jag mig själv fråga hur jag kunde få världens bästa son!
Världens mest underbaraste lilla gosse.
Jag älskar dig så pass mycket att det gör ont i kropp och själ.
Utan dig hade jag inte varit nått.
Att mötas att ditt underbara leende varje morgon och meningar som hej mamma, Mamma kom, pusspuss mamma..
Åh det ryser i hela kroppen av kärlek, glädje och lycka!
Tänk att du verkligen är min!



Kärleken till ens barn är verkligen enorm! Tänk att snart har du två :)

Svar: Jag kan inte vara på dina kommentarer vännen! Fungerar inte att gå in på din blogg för att kommentera :
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-09-22 // 09:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback