När tystnaden infaller

Ja då tror man nästan att det värsta hyss som en gosse kan komma på är på väg att hända!
Men när jag letar mig igenom lägenheter och hittar en lycklig grabb på pottan så kan man inget annat än skratta sig lycklig!



Haloj! Jätte fin blogg! :) Kika gärna i på våran, kanske är det din nya favorit blogg?

Kolla gärna detta inlägg, ovh lämna din åsikt : http://jeam.blogg.se/2012/september/patetiskt.html#comment

Vill gärna veta!

Vi gör även mode collage och annat smått och gott! :D

Tack! :D

2012-09-29 // 21:13:54

haha så sött!

sv: hehe tack vad gulligt!
kramar

2012-09-30 // 17:51:32

Men gulle...

Vad tråkigt att det inte går att kommentera hos mig =( Jag har tagit bort den där funktionen där jag ska godkänna kommentarerna.. Kanske går bättre då?

2012-09-30 // 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback