Nu säger vi godnatt

Just när jag skulle krypa ner i sägen så började gossen tjuta till.
Snabbt visade han tecken på snuva och täppa. Stackarn då, han som har varit frisk så länge.. Men kanske är det på tiden för en förkylning?!
Nu ligger vi alla och myser framför tv och hoppas på en bra natt!

Magbild v.30+1 och en mys bild på mitt mellan hjärta <3

   



Hej finis!! Just nu har jag en Veckans Blogg tävling där du mer än gärna får vara med och tävla! Så kika in på min blogg och anmäl dig!<33 Puss & Kram!

2012-09-28 // 14:59:54

Jättesöt gosse och fin mage!
Önskar er en trevlig helg :-)
Kram K

Svar: Tack :) Kan tyvärr inte komma in på din blogg.Hoppas att allt är bra med dig!
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-09-28 // 16:03:22

Hoppas att ni har haft en bra dag.du har en så mysig blogg men
Måste bara fråga.
Använder ni ordet hen på bebisen i magen när ni pratar med storebror?

Svar: Tack :)nej, här använder vi oss inte av ordet "hen", det blir bebisen när vi pratar med storebror i stället.. Känner mig inte riktigt hemma med ordet "hen", konstigt nog. hehe
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-09-28 // 18:57:25

Den är låst. Bjuder gärna in dig om du vill läsa. Maila mig i så fall din email.

Kram!

Svar: Ja tack! jag vill gärna bli en av dina läsare ;)hoppas att allt är bra med dig.
Kramar
Erika - Mamma till Tino ♥

2012-10-09 // 21:27:55

Maila mig din adress på [email protected]

Ha en skön kväll.
Kram K

2012-10-25 // 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback