Otur

Hur kan det ens vara möjligt att råka ut för samma sak hela 6 gånger på en enda månad?!

Var iväg till mvc efter skolan för att kunna ta alla dessa prover med mera innan mitt besök på måndag.
Tråkigt nog så möttes jag alltså ännu en gång av en skylt där det står att provtagningen är stängd hela vecka 38!
Kan även nämna att jag tidigare under dagen för en gång skulle ringde.
Toner gick fram, men inget svar.
Antog att de kanske hade fika rast eller att det kanske till och med var en patient där..
Men hur svårt kan det vara att spela in ett meddelande på telefonsvararen?
Min vanliga otur med andra ord, så fick minsann vända på klacken och bege mig hem i stället...


Okej, nu tänker ni att en månad innehåller fler dagar än 6 dar!
Och tacka gudarna att det är så.
Men provtagningen är endast öppen 3 dagar i vecka, finns med andra ord inte så många dagar att välja på.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback