Tisdag

Och nu var även denna dag avklarad! Vart tar alla dagar vägen egentligen? Känns som om var dag bara går snabbare och snabbare, eller är det kanske jag som har lagt i en lägre växel och saktar ner så att inte mycket hinner bli gjort?!!
Nåja, jag och Hanna råkade ut för bilstrul under morgonkvisten, till skolan kom vi och endast cirka 6 minuter för sent. Försök att slå det ni ;)

Efter skolan blev det hem en snabbis för att dra igång några maskiner tvätt innan det var dags att hämta hem gossen från förskolan.
Vi har även hunnit med att storhandla, införskaffa nya gummidojor till gossen och moster Lillan har varit här och fikat. Jag har även hunnit med lite egentid i höstrusket innan det var dags att vika all tvätt!
Kan med andra ord gå och lägga mig med gott samvete även idag ;)
Hoppade över allt som har med studier att göra under kvällskvisten och valde att bara vara jag!
Gud så underbart!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback