Härliga fredag!

Dagen startade med en lång sovmorgon för min och sebbes del.
Våra älskade barn valde att ge mamma och pappa en sovmorgon till 8.20! Jösses, vet knappt när det hände sist att vi alla 4 fortfarande låg i var sina sängar efter klockan 8!

Barnens moster kom och plockade upp barnen och mig. Vi drog ner till Ryd för att fixa lite saker och passade på att utmana lilleman på sing star.
Åkte in till stan för att äta lite mat, Tino fick välja och självklart blev det donken, vi drog två flugor i en smäll och plockade upp Amanda på vägen :) vi åkte tillbaka ner till Ryd där det blev en promenad på drygt 3 km, båda barnen passade på att ta sig en tupplur i vagnen, ute lek på mommos och moffas tomt och massa bus.
Sen Eftermiddag avslutades med en god glass i solen innan det var dags att dra sig hemåt igen för att slänga ihop en liten sen middag.
Runt 19.30-tiden hade vi en super nöjd lite kille som somnade otroligt gott i sin säng med "myse-kaninen" i famnen.

Älskade barn! Ni gör mig så lycklig.
Ni gör mig hel <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback