Underbar dag

Tidig förmiddag kom moster lillan hit och plockade upp mig och barnen!
Vi packa ner lite gottigheter för att bege oss bort till Hjo!
Ja jag hade fått för mig att en del båtar skulle ligga i, men ack så fel jag hade!!
Fortfarande en massa is på den stora stora sjön. Drygt 3 båtar stod i hamnen, men lika glada va vi för det.
Vi drog oss bort till en lekplats och spenderade resten av förmiddagen där, massa lek och stoj och givetvis lite fika.

På vägen hem stannade vi till hos min och lillans farmor. Farmor Ulla. En till fika fick vi i oss innan det var dags att packa in barnen i bilen och bege oss hemåt.

Nu sover båda barnen otroligt gott efter en ute dag med en massa lek och stoj :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback