Andra advent

Underbara söndag!
Det är något speciellt med söndag, speciellt hos oss.
Det är mer glädje, mer skratt, mer kärlek.. 
Lördagar brukar ofta vara den dag jag och Sebbe tar tag i alla de "måsten" som finns, det vill säga bland annat tvätten. Med tanke på att vi har tvättstugan i källaren och vi bor på 3:e våningen så kan det emellanåt bli lite för kämpigt för mig och barnen att orkar och vilja springa upp och ner 100 gånger. Så jag brukar passa på att tvätta när Sebbe är hemma och kan var med barnen. 
Nåja, tillbaka till söndagar!
Idag har det varit en sån där riktig familje söndag!!
Sebbe och barnen lät mig sova lite längre än vanligt, vaknade upp till doften av nybryggt kaffe, killarna hade dukat fram frukosten framför tv.. Åh bara där kände jag ren lycka!
Vi har även passat på att bada allihopa och bakat pepparkakor. 
Toppen söndag, en toppen andra advent och precis en sådan söndag som jag bara älskar!
Med dem bästa i mitt liv, med min fina familj <3














 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback