Äntligen!

Åh både min kropp och knopp har skrikit efter sängen hela dagen idag!
En skit dålig natt, när jag väl gick och la mig vid 4.45 i morse så kom en hostande Tino. 
Låg och blundade och kände att nu kommer jag somna, när jag i nästa sekund slår upp ögonen så möts jag av ett av världens finaste ansikten och ett par bruna "valp ögon" drygt 5 cm från mitt egna ansikte. 
T- mamma, jag är sjuk! 
Behöver jag ens nämna att jag höll på att sk*ta på mig?? 

Vi gosade ner oss och somnade båda två väldigt gott. Vaknade till efter drygt 30 minuter av duns och en arg Tino.
T- mamma man får inte knuffas! Och mamma sluta ta allt täcke! Du är elak..!
Ja vad svarar man på det? Hade god lust att sjasa iväg han till sin egna säng. Men svarade snällt; lägg dig i mitten och somna om nu!
Stackarn! Tyckte så synd om han att jag nästan höll på att fälla en tår när vi sedan vaknade upp för att ta tag i morgonen efter drygt 3 timmar sömn!

Nu hoppas vi på en bättre nattsömn och jag tänker minsann krypa ner brevid Alissia nu på direkten!
Natti 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback