Jag kokar!

Tack snälla lindex, eller inte!
La en beställning på ett par kavat skor till Alissia som jag nämnde för någon dag sedan. Fick ner dem till toppen pris, fick en orderbekräftelse och har levt på rosa moln sedan natten till förrgår.. 
Men vad händer?
Jo givetvis blev min beställning grillad av lindex! 
Jag vet många fler som använde samma rabatt koder som jag, på exakt samma köp. Det vill säga ett par kavat skor. De andra har näst in till alla fått igenom sitt köp (vissa vet inte än) men inte jag!
Snacka om att man blir besviken!

Efter många minuter i hopp om att få tala med någon vettig i deras kundtjänst gav vi upp.
Konsumentverket kunde inte hjälpa mig, då de inte hade privat rådgivning. Den konsument person här i vår kommun (Skövde kommun!) var ledig fram tills början av januari..
Blev lovad att en chef skulle kontakta mig under dagen, när klockan hade passerat 16 ringde vi tillbaka och gissa vad.. Hon hade redan slutat för dagen!
Suck!

Nåja, ett mejl är skickat till denne chef på lindex samt att jag blev lovad att hon skulle ringa i morgon, konsument personen här i Skövde ska få ett samtal i början av januari... 
Jag tänker inte ge mig! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback