Kalas dags!

God förmiddag på er alla!
Hoppas att ni är nöjda med alla julklappar och er julafton.
Barnen är super nöjda över julklapparna från farmor, farfar med mera på sebbes sida. Blev en otroligt sen kväll, då Alissia valde att vara vaken allt för länge på julaftons kvällen. Hon kanske trodde att tomten skulle komma tillbaka? ;)

Natten var rent utsagt hemsk!
Dryga 2-3 timmars sömn blev det för min del. Vi har två dunder förkylda barn med en super hosta, båda barnen vaknar om vart annat och hostar som bara den. Fast denna natt var det Alissia som höll mig vaken! Sparkade, hosta, slogs och drog mig i håret.. Ja i bland undrar jag va de små livet egentligen kan drömma om!

Nu har barnen och pappa Sebbe vilat och det är strax dags för kalas.
Idag fyller nämligen sebbes farbror Leif år, så på med kalas kläderna igen ;)

Eftersom att teckningen på telefonen är världelös här ute så kommer även några bilder från morgonen.
Alissia och pepsi, farmor och farfars katt har blivit riktiga bundits under dessa dagar :)


Alissias första lilla tofs som pappa Sebbe lyckades få dit :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback