Kalas nummer 2!

Idag ägde barnens sista kalas rum.
Fy så roligt.
Det känns så i mamma hjärtat när barnen blir helt galna av lycka.
Tino bara älskade sina presenter, Alissia lika så. Tyvärr så fick jag inte kort på alla leksaker som dem fick. Varenda sak började de leka med på direkten.
Tino låg och kramade polisbilen som han fick av moster igår, en av favoriterna skulle jag tro.
Alissia har myst med filten från moster och passat på att bjuda på te från det otroligt fina te setet som hon fick. Ja oj, listan kan bli otroligt lång...
Ska försöka mig på att ta kort på alla saker ;)

Ett stort mega tack till alla fina människor som har gratulerat mina älskade barn på ett eller annat sätt, för alla presenter och liknande!
Även ett stort tack till underbara Hanna med familj för all hjälp med bak och tårtorna som blev en stor hit! 
Ni är underbara!



















Gud vilka fina bilder! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

Svar: Tack snälla :)
Erika - Mamma till Tino & Alissia ♥

2013-12-02 // 11:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback