En sjuk mamma

Vaknade tyvärr upp med värk i hela kroppen och frossa som bara den.
Pricken över i, är ändå att min nackspärr har blivit ännu sämre. Ja kanske är det dags att besöka en läkare med tanke på att nackspärren har varit på besök i drygt 1 månad.

Nåja, dagen har med andra ord varit en "inne dag" med vila, några koppar kaffe och te samt soppa!
Tacka gudarna för mina underbara barn som håller mig sällskap och för en gosse som bjuder både på pussar och kramar emellanåt :)



Stackars! Hoppas du känner dig lite bättre idag!

Vi mår bara bra, börjar bli tungt nu! ;) Men inte så långt kvar å andra sidan!

Själva? ingen 2 barns chock? ;)

2013-01-07 // 09:38:30

Krya på dig! :)

2013-01-08 // 20:44:22

Men hoppas du kryar på dig snart och jag tycker du ska uppsöka läkare! har du ont i huvudet något?
jag var inne på akuten med typ samma besvär och han sa att nackspärren nog var orsaken till det mesta och efter muskelavslappnande på plats så mådde ja bättre!

fina ni är <3

2013-01-09 // 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback