Helgen är över

Och vår älskade gosse är lämnad på förskolan, en glad kille som garanterat såg fram emot att få träffa sina vänner igen :)
Lillsessan ligger och tar sig en morgonlur, vissa har det allt bra.
 
Nu ska jag ta tag i lite tråkiga måsten, ska ringa runt en del för att få ett datum till Alissias dop och sedan börja plocka lite. Har lovat mig själv att ta tag i alla mina skåp i köket.
Ja, för märkligt nog så lyckas man samla på sig mer än man använder och framför allt, alla saker lyckas bli in slängda! 
Hittar med andra ord inget i mina köksskåp nu för tiden.
 
Storebror lånar ut en av girafferna till lillasyster, som passar på att låna hennes babygym.
Tror även att storebror var lite frusen sent i gårkväll, men inga problem..Detta löser han otroligt bra med hjälp av sin egna strumpa :) Man tar vad som finns nära till hands ;)
 
 
Lillsessan älskar att sova under dagtid, dock inte lika glad i att sova under natten!
                          
 
 


Ja jag kan tänka mig att man glömmer massor! =D
Kram

2013-01-21 // 10:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback