Jag bara..

Älskar den lyckan som uppstår när man kommer på att man har en massa tvätt i tvättstugan mitt i natten.
Och den förälskelse som uppstår när det mesta av tvätten fortfarande är fuktig!!!
Nåja, inte alla som väljer att hänga tvätt klockan 2 på natten!

Nu tänker jag minsann krypa ner snabbt som attan i sängen innan jag kommer på mer saker som bara "måste" göras nu på en gång.
Dags att få lite sömn innan mina älskade trollungar väljer att vakna för antingen lite käk eller nappen



Hihi, jag är exakt likadan! På nätterna kommer jag på allt jag glömt eller ligger efter med!

2013-01-06 // 10:42:17

Ja 1 September landade vi här för att testa livet utomlands! :)
Tack detsamma! Kram

2013-01-06 // 13:15:43

JO känner mig väldigt oturs förföljd just nu =/ Tär på ju en att gå och ha ont hela tiden =(

Vet vad du menar! Dagarna springer förbi med jobb och barn :P Bara passa på att njuta de få stunder som finns i lugnet ;)

Jo första gången blev jag klippt och sydd, nu sprack jag grad 3 så hela vägen men ringmuskeln klarade sig ;) Så ja tar ju tid att läka efter och jag har haft fruktansvärt ont och jobbigt av det =/ Man är ju lixom inte riktigt bredd på att gå och ha jäte ont efter man fått barn då vill man ju kunna njuta... Annars är det ju helt underbart att ha en liten mysigt knoddis igen att gosa med <3

Kram

2013-01-06 // 17:00:46

Stackare :)

2013-01-06 // 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback