Allt för tidig morgon

Tino vaknade strax efter 4 och ville starta dagen glatt!
Nåja, någon dag går väl bra. Men efter drygt 1 vecka med uppstigning innan 5 känns det både i kropp och huvud!
Jag och sebbe har blivit bortskämde något otroligt mycket med långa morgnar, ja i alla fall till 7.30-8.30 snåret emellanåt :)
Tino hittade en av bak böckerna och påminde mig lite sött att jag minsann hade lovat lilleman att vi ska baka i veckan! Så nu under morgonen har han redan valt ut de kakor som han ville ha.

Igår åkte Philip hem för denna gång och vi saknar honom redan! Alltid lika tråkigt och tomt när han åker hem. Nu längtar vi tills nästa gång. Tino har redan börjat planera och bestämt vad vi ska göra då.
Igår kväll jobbade även jag mitt första pass för denna sommaren, ett kort kvällspass mellan 15.30-21! Skönt att vara tillbaka och att få jobba och ännu skönare med en liten mjukstart ;)

Alissia vaknade lagom tills att jag kom hem igår kväll. Goflisan, sken upp som en sol när hon såg mig, tror bestämt att någon hade saknat mamma en del :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback